TOIMISTOT

Toimiston sisustussuunnittelu ja tilojen kehittäminen

Organisaatioille, joille tilojen toimivuus ja tehokkuus ovat tärkeitä.
Heille, jotka haluavat panostaa henkilöstön hyvinvointiin ja tilojen ilmeeseen.

NÄKÖKULMAT

Tuottavuus

OPTIMOIDUT TILAT & TAVAT
Optimoimalla neliöt ja kalusteet työntekemisen toimintamalleihin henkilöstön tehokkuus lisääntyy ja saat kalliit neliöt tehokäyttöön.

Hyvinvointi


TYYTYVÄISIMMÄT TYÖNTEKIJÄT
Työympäristöön panostamalla vähennetään työntekemisen häiriötekijöitä ja lisätään henkilöstön sitoutumista, hyvinvointia ja viihtyvyyttä.

Brändi


VAIKUTTAVAMPAA LIIKETOIMINTAA
Välitämme viestisi tilassa. Viemme brändisi värejä syvemmälle, jolloin tilat tukevat organisaatiosi tavoitteita ja mielikuvaa.

Tiloilla, joissa työtä tehdään, on merkitystä

REFERENSSIT

Työtilat vastaamaan uutta modernia työntekemisen tapaa

Toimistosuunnittelu viihtyvyyden keskiössä. Uudet viihtyisät työtilat vastaamaan ja tukemaan uusia moderneja työntekemisen tapoja.

Granlund toimiston suunnittelu
toimiston suunnittelija sisustus

Tilasuunnittelun avulla vältettiin virhe toimitilan valinnassa

Autoimme asiakasta ensisijaisesti toimitilan valinnassa ja tilojen käytön suunnittelussa. Haastavasta tilasta kuoriutui monipuolinen ja tarpeisiin istuva – kehuttu uusi toimisto.

Viihtyvyys, vuorovaikutus ja työn sujuvuus etusijalla

Tavoitteena hiljaisen tiedon liikkuminen yli tiimirajojen, tilojen toimivuus, ihmisten viihtyminen ja houkuttelu toimistolle – Parmaco saavutti toimitilamuutoksen tavoitteet avullamme.

viihtyisä taukotila
Laadukas toimistoon sisustussuunnitelma turvaluokiteltuihin toimitiloihin

Edustavat ja toimivat tilat arvokiinteistöön

Tavoitteena erottuvat ja edustavat tilat, jotka vastaavat moderneihin työnteon tarpeisiin. Suunnittelu toteutettiin suojellun rakennuksen erityispiirteet ja arvokkuus huomioiden.

Edustavat, viihtyisät ja toimivat työtilat kasvuyritykselle

Kasvavan teknologiayrityksen toimiston sisustussuunnittelu, jossa hyödynnettiin osallistavaa suunnittelutapaa. Työpisteiden sijoittelu erilaisten tiimien ja roolien tarpeisiin onnistui kuuntelemalla henkilöstöä.

edustava työtila ja toimisto kasvavalle yritykselle
toimiston sisustussuunnittelu

Monitilatoimisto monipuoliseen asiantuntijatyöhön

Työterveys- ja lääkärikeskus Pirten työtilat uudistettiin henkilökohtaisista huoneista monitilatoimistoksi vaativaan asiantuntijatyöhön. Pirteät tilat vastaavat toivottuun brändi-ilmeeseen.

Lisää referenssejä täällä

Olemme olleet Innerin kanssa jo pitkään kumppaneita ja aina tyytyväisiä lopputulokseen. Lopputulos on aina ollut visuaalisesti sekä taloudellisesti onnistunut. Vuorovaikutus on ollut avointa, rehellistä ja läpinäkyvää. Ja olemme kokeneet, että olemme saaneet aina hyvää palvelua. Tämä kumppanuus on toiminut aina hyvin!”

Päivi Lindén, toimitusjohtaja
Juvenes Oy

Minulle teki suuren vaikutuksen asiakaskysely, työpaja ja se miten projektiin lähdettiin mukaan. Meitä vahvasti osallistettiin ja INNER halusi aidosti nähdä käyttäjäryhmät tiloihin ja aidosti selvittää millaista viestiä käyttäjiltä tulee ja sen pohjalta lähteä rakentamaan suunnittelua. Ajatus oli että vau, tällä tavalla tätä projektia lähdetään tekemään!”

Sari Karjalainen, apulaisrehtori
Varala

asiakaskommentti, kokemuksia sissutussuunnittelija sissutus
Työviihtyvyys ja tilojen hyödyntäminen on parantunut ja tiloista saadaan jatkuvasti todella paljon kehuja. Tilat ovat meille toimivat, on ajateltu sitä mitä me täällä tehdään.

Inneristä tuli heti hyvä fiilis. Meitä kuunneltiin hyvin, yhteydenpito oli loistavaa, jouhevaa ja ystävällistä. Kaikki meni aivan suunnitellusti ja todella hyvin. Tuntui, että ollaan valittu oikea toimisto meille.” 
Tiia Hätönen, Viestintäasiantuntija
IGL-Tehcnologies Oy

PALVELUT

Tärkeintä on ymmärtää ja
kuunnella tarpeitanne

Toimistosuunnittelu ja tilojen kehittäminen on ajankohtaista muuton yhteydessä ja silloin, kun tiloja kehitetään. Taustalla on yrityksesi usein strategiset tavoitteet, tuottavuuden ja tilojen optimointi, henkilöstön hyvinvointi ja brändi. Suunnittelemme toimitilasi tukemaan näitä tavoitteita.

Meille on tärkeää ymmärtää ja kuunnella tarpeitanne. Emme unohda organisaatiosi tavoitteita tai ihmisten tarpeita, jotka tiloissa arkeaan viettävät. Tavoitteita ei unohdeta prosessin aikana.

Saamme kehuja siitä, että toiminnallisuus, visuaalisuus, kestävyys tai raha ovat tasa-arvoisia. Jokainen valinta on perusteltavissa näistä neljästä lähtökohdasta – ellei toisin toivota.

Yhteistyö kanssamme on sujuvaa ja saamme jatkuvasti postiivista palautetta, myös siitä, että meidät saa puhelimella projektin aikana kiinni, kun yllättävää tapahtuu.

PALVELULUPAUS

Askeleet kohti onnistunutta
projektia ja lopputulosta

1

Ihminen & organisaatiosi tavoite

2

Tila ja arkkitehtuuri

3

Visuaalisuus, toiminnallisuus, kestävyys & raha

4

Sujuva kommunikointi

5

Vaivaton toteutus

Autamme pienissä ja suurissa toimiston tilaprojekteissa

Toimiston sisustus ja kehittämisen palvelut ovat joustavia aina laajoista kehityshankkeista ja muutoista pieniin fiksauksiin ja päivityksiin.

Olemme paketoineet sinulle suosituimmat palvelumme. Mikäli sopivaa ei löydy, räätälöimme sellaisen joka sopii. Jokaisen suunnitelman saat halutessasi avaimet käteen -periaatteella.

INNER GRACE

INNER GRACE toimistotilojen kevyen sisustussuunnitelman avulla saat nopean ja kustannustehokkaan päivityksen tilojen ilmeeseen ja kalustukseen.

Alk. 1200€

toimiston sisustus

INNER SPACE

Suosituimman INNER SPACE -palvelun avulla kustannukset huomioiva sisustussuunnitelma tuottavuuden ja tilojen ilmeen kehittämiseen.

Alk. 6000€

sisustussuunnittelu toimistoon

INNER EMBRACE

INNER EMBRACE -palvelu perusteelliseen työtilojen kehittämiseen. EMBRACE kumppanuuden avulla nostat toimiston tasoa kokonaisvaltaisesti.

Alk. 25 000€

toimiston sisutussuunnittelija

INNER SENSE

INNER SENSE -palvelun avulla selvität tarpeet ja kustannukset suunnitteilla olevalle hankkeellesi. Hyödynnä SENSE -hankesuunnitelmaa päätöksenteossa.

Alk. 2 100€

toimiston muutto

INNER SIGHT

INNER SIGHT -analyysi tarjoaa organisaation johdolle reaaliaikaisen kokonaisvaltaisen kuvan toimitilojen nykytilanteesta.

Alk. 450€

toimiston sisustussuunnittelu

INNER GROWTH

INNER GROWTH -tilakäsikirjan avulla monistat visuaalisen ilmeen useaan toimipisteeseen ja säästät tulevaisuuden suunnittelukustannuksissa.

Alk. 3 500€

PROJEKTIN VAIHEET

Miten toimiston suunnitteluprosessi etenee?

Suunnitteluprosessi on vaiheistettu ja jokaisen vaiheen aikana kuuntelemme tarkasti kommenttejanne ja teemme tarvittavat muutokset.

Jokainen projekti ei vaadi kaikkia vaiheita. Kokonaisuus ja vaiheet tehdään vain tarpeenne mukaan.

toimiston sisustussuunnittelija Ennen varsinaista suunnittelua
toimiston sisustussuunnittelija Suunnittelun aikana
toimiston sisustussuunnittelu Suunnittelun jälkeen
miten toimiston sisustussuunnittelu projekti etenee

1. Tilanteen kartoitus

Tärkein vaihe on selvittää suunnittelun lähtökohdat. Tutustumme projektitiimiinne,
kohteeseen ja kartoitamme toiveet ja tarpeet projektille.

Saat nimetyn yhteyshenkilön projektille sekä tarpeidesi mukaan valitun asiantuntijatiimin.

2. Käyttäjien kuuntelu ja osallistaminen

Tilojen kehittämisen tärkein vaihe on käyttäjien kuuntelu ja osallistaminen. Näin varmistamme, että ratkaisut tukevat tilojen todellisia tarpeita.

Parhaimmillaan käyttäjät osallistetaan tilojen suunnitteluun harkitusti ja järkevästi, parhaimman lopputuloksen aikaansaamiseksi. Osallistaminen sisällytetään prosessin eri vaiheisiin.

Saat vahvistuksen henkilöstön ja asiakaskuntasi tarpeista päätöksenteon tueksi.

3. Toimintasuunnitelma

Kartoituksen jälkeen teemme analyysin kartoituksen tuloksista ja luomme fyysisiä tiloja
sekä niiden suunnittelua ohjaavan toimintasuunnitelman.

Saat kootun ja jäsennetyn toimintasuunnitelman toimitilastrategian pohjaksi.

4. Visuaalinen ja toiminnallinen konsepti (konseptisuunnitelma)

Ensimmäisessä luonnosvaiheessa luomme käsityksen tilojen toiminnallisuudesta sekä
visuaalisesta ilmeestä tavoitteisiinne ja tarpeisiinne perustuen. Varmistamme olevamme
samalla sivulla kanssanne ja kuulemme palautetta sekä osallistamme käyttäjiä
suunnitteluun. Aloitamme budjetin luomisen.

Saat käsityksen tilojen toiminnallisuudesta ja visuaalisesta ilmeestä.

5. Ehdotus lopputuloksesta (ehdotussuunnitelma)

Tarkennamme visiota ja viemme sen konkreettisemmalle tasolle. Luomme
kokonaisvaltaisen ehdotuksen varsinaisesta lopputuloksesta. Käyttäjien osallistaminen
jatkuu ja budjetti tarkentuu.

Saat ehdotuksen toiminnallisista ratkaisuista, kalusteista ja materiaaleista.

6. Valmis suunnitelma (yleissuunnitelma)

Hiomme ehdotuksen valmiiksi suunnitelmaksi laskentaa ja hankintaa varten. Yhteensovitamme
muiden suunnittelualojen suunnitelmat osaksi sisustussuunnitelmaa. Osallistaminen jatkuu
ja budjetti tarkentuu.

Saat dokumentit sisustussuunnitelman toteutuksen ja tuotteiden kilpailutukseen.

7. Kilpailutukset ja hankinnat

Autamme tarvittaessa suunnitelman mukaisten töiden ja materiaalien kilpailutuksessa.
Teemme tarjouspyynnöt, vertailemme ja autamme hankinnassa. Teemme täsmällisen
budjetin, autamme aikataulutuksessa sekä organisoinnissa.

Saat omaa aikaasi säästävän ja ammattitaitoisen kilpailutuksen.

8. Toteutuksen suunnittelu (toteutussuunnitelma)

Tarvittaessa tarkennamme suunnitelmaa toteutukseen hankintojen perusteella
viimeistellyn ja yksityiskohtaisen toteutuksen varmistamiseksi. Teemme tarkat
työpiirustukset toteutukseen.

Saat tarkat suunnitelmat sujuvaan toteutukseen.

9. Työmaan seuranta

Asiantuntijamme valvovat työmaan etenemistä suunnitelmien mukaan ja autamme
rakentajia sekä asentajia. Raportoimme läpinäkyvästi ja pidämme sinut työmaan tasalla.

Saat luottamuksen töiden etenemiseen sovitun mukaisesti.

10. Käyttöönotto ja seuranta

Autamme tilojen käyttöönotossa ja pintojen oikeanlaisessa huollossa. Teemme
taloudellisen yhteenvedon ja raportin projektista sekä kuuntelemme herkällä korvalla
palautetta. Seuraamme räätälöidysti tilojen käyttöä ja käyttäjätyytyväisyyttä.

Saat sovitun mukaiset seurantatulokset päätöksenteon tueksi.

11. Tuki muutoksille

Tilat elävät käyttäjän mukaan ja autamme myös tulevaisuudessa suunniteltujen tilojen
tarvittavissa muutoksissa. Tunnemme tilanne kuin omamme ja se mahdollistaa nopeat ja
kustannustehokkaat muutokset.

Saat aina tutun asiantuntijan tukemaan muutostarpeiden määrittelyssä ja muutoksissa.

ASIAKKAAKSI

Mistä lähteä liikkeelle?

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko?

Olemme valmiina auttamaan!

Saat huomiomme jo pelkällä yhteydenotolla, mutta jos kerrot viestissäsi tarkemmin organisaationne tarpeista, osaamme auttaa jo heti ensimmäisestä palaverista eteenpäin.

Tavallisesti meitä kiinnostavat ainakin seuraavat:

  • Mihin tarvitset apua?
  • Millainen yrityksenne tilanne on?
  • Millaisella aikataululla on tarkoitus lähteä liikkeelle?

Scroll to Top